Tjena,
Ska köpa Xbox 360 snart (beg) och undrar lite om det nya AP25 skyddet och nya dashboard.
Som jag har förstått så struntar Samsung och de flesta Hitachi läsare i det här skyddet.
1-Så om Xboxen jag skaffar har Samsung-läsare så, kan jag uppdatera till senaste dashboard som stödjer AP25 och spela sådana spel(med iX LT) utan att bli bannad eftersom den inte stödjer den AP25 checken?
2-Däremot om jag köper en med LiteOn eller BenQ så kan jag inte uppdatera till senaste dashboard, innan jag flashat den med LT+ som gör att den blir lika säker(Live-säker) som Samsung läsaren? (så länge allt stämmer i abgx360)
3-Så om jag uppdaterar en "Samsung xbox" till senaste dashboard kan man spela AP25 spel utan att bry sig om abgx360's reply sector etc som är för de andra läsarna.. Samsung struntar fullständigt i om det är AP25 eller ej?
4-Vilket skulle du säga är säkrast tror du? Lika säkra? Men isåfall verkar ju Samsungen mer soft eftersom man ej behöver bry sig om abgx360' reply sector..
5-Har bara haft PS3 och vet att om man ej uppdaterar till senaste fw så kan man ej ansluta till PSN. Är det samma med XBOX och dess dashboard? Måste man ha senaste för Live?
Tack på förhand.