[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1376: Undefined offset: 0
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1376: Undefined offset: 1
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1376: Undefined offset: 2
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1376: Undefined offset: 3
Visa tråd - Får inte upp min Lite-On i JF • forum.dragonslayer.se

Får inte upp min Lite-On i JF

Får inte upp min Lite-On i JF

Inläggav Köttspöket » mån aug 17, 2009 2:01 am

Hej!

Håller på och ska försöka flasha min Lite-On 7xxxxx. Problemet är att hur jag än försöker så får jag inte JF att hitta den.
Har testat massa olika tillvägagångsett, kört in släden och ryckt kabelen på vägen, ryckt kabelen i ute läget och sedan tryckt in släden men det blir ingen skillnad.

Mitt BIOS identifierar spelaren och raid konfigprogrammet gör det med, vilket får mig att tro att styrkretsen är kompatibel. Jag har testat med SATA i IDE-mode och AHCI men det gör ingen skillnad.
Min tanke faller då på port-io drivaren om den kan spöka?, fick installera den manuellt, men JF säger den är ok. Eller om slädpositionen är viktig för hurvida JF överhuvudtaget ska hitta enheten?

Mitt SATA Chipset är ULi M1575. Finns dåligt med info om hurvida detta är kompatibelt.

Tackar o vänligast för all hjälp jag kan få...

MVH
Köttspöket
 
Inlägg: 3
Blev medlem: mån aug 17, 2009 1:42 am
Xbox-Live GamerTag: Kottspoket

Föregående

Återgå till XBOX360 - Hårdvara

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


cron